Fede








3 comentarios:

  1. Aquest és un dels gravats més guapos que he vist mai. Em fascina la versatilitat amb la que tractes tècniques tan diverses com el gravat, el linoleum, l'oli... felicitats i no paris!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Hola guapíssima !, be dons,ahí va mi comentario:

    en primer lloc, et volia dir que per a mi aquesta imatge és la que més m'ha impactat. es potent i arriva a l'ànima. M'acompanyat des de que la vaig gaudir.

    En segon lloc, dir-te que no tinc ni idea de qui és en Fede, però que a mi la imatge em transmet tots els valors d'un Bon Pare. i et paso unes líneas que més o menys expressen part dels sentiments que em fa reviure el teu quadre:

    AL PARE

    Quan la por a la vida s'apodera de mí,
    i els pensaments malaltissos no em deixen dormir,

    alço els ulls, i et vec:
    Fort, Serè, Protector, Humild.

    Em dones tendressa, em fas companyia,
    m'abraçes, em mimes.
    m'ensenyes a Viure !!!!

    ResponderEliminar
  3. Aquest gravat té molt, molt a veure amb el meu pare... Un día t'explico la petita història que l'envolta... Moltíssimes gràcies per aquestes grans paraules que has escrit i que afecten tant directament als teus sentiments ... que t'hagi arrivat d'aquesta manera m'entusiasma i m'encoratge a seguir trevallant. T'ho agraeixo moltíssim Mercé.

    ResponderEliminar

Dime, dime...